Thursday, 16 October 2014

365, 161-167

I had the best intentions for this post! I started writing it Monday I did, but then I was busy and then I got a chest infection and I've been dying ever since. I had two naps yesterday and a full nights sleep, I've woken up today feeling like my chest is worse but I feel better does that make sense? Haha. Last week was an odd one it was busy yet at the same time it wasn't. Monday was such a grim day I came home from uni at 3 had a bath and went to bed until I ended up seeing the guys for a bit to feel better as they always cheer me up. Tuesday was the usual a night out at mixtape, Wednesday was jam packed with uni training and then the bake off final (still heart broken about richard.) Thursday I can't actually remember apart from being far too tired, Friday night I was working so I spent as much time in bed as I could, Saturday I got a new tattoo! Sunday was spent relaxing with the girls and watching movies eating halloween themed food! Yey. 
 161. A little blurred as I was walking but yolo and all that shit, our house looked kinda pretty with all the leaves out front. We're still the only house to not have swept them away, oops.
 162. Tuesday called for outfit photos and a trip to Mixtape. I've decided I need to curl my hair more often!
 163. Editing outfit photos and writing posts! Go check them out if you haven't already seen them! - The cutest OOTD ever & The nicest Primark dress EVERThe best moth leggings you will ever seeSee outfit above.
 164. Thursday I was so so tired, I had the worst nights sleep so I needed far too much coffee in my life.
 165. Tartan bed sheets are the best.
 166. Hello tattoo number 5! You hurt like a bitch. This isn't the clearest photo but I haven't taken another and it's hit the scally stage so it looks pretty yuck haha. I can't wait to get the flowers coloured in next month, not looking forward to the pain tho!
167. Marks & Spencer have the best crisps/sweets in for halloween! How amazing are these?!

How was your week? 

K. x
follow me on Bloglovin'InstagramTwitter &Lookbook.
See all my other 365 posts here

2 comments:

  1. You have the most amazing tattoos, I'm so jealous with my crappy ones! xx

    ReplyDelete
  2. WOW - I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to. I'm now following you via gfc, Hope you check out my blog & follow? keep in touch love x

    Benish | Feminist Reflections

    ReplyDelete